مصاحبه آرشیو خبر ها
صبــــــــــور باشید!

صبــــــــــور باشید!

 

پیرمردهای جذابی كه به عنوان آلترناتیو هیگواین این روزها در رسانه‌ها نام برده‌ می‌شوند الزاماً محبوب تمامی اعضای خانواده بیانكونری نیستند. مورنو توریچلی (بازیكن سابق یوونتوس در سالهای 1992 تا 1998) یكی از آنهایی است كه ترجیح می‌دهد به جای انتخاب یكی از این اسامی پرطمطراق به انتظار خود برای ورود ستاره بورسیا دورتمند به تورین ادامه دهد. دفاع راست سابق یووه در گفتگویی كوتاه برای ما از نگاهش به یوونتوسِ این روزها گفت و در انتها نیز با اندكی خودداری، از زیر پاسخ دادن به پرسش داغ این روزها (سوارز یا ژكو یا كاوانی یا موراتا) طفره رفت!

 

 

احوالات این روزهای یوونتوس را چگونه می‌بینید؛ از ظهور پیرلو تا خریدهای جدید؟

 

حضور پیرلو كه یك انتخاب بزرگ بود. هیچ بحثی در مورد او به عنوان یك بازیكن و انسانی باشخصیت وجود ندارد؛ به عنوان مربی اما باید منتظر ماند و نتیجه كارش را دید. همه ما كنجكاو هستیم كه عملكرد آندره‌ا در پست جدیدش را ببینیم. در میان خریدهای جدید نیز ملو و كولوشفسكی بازیكنان بسیار مهمی به حساب می‌آیند. البته باید منتظر ورودی‌های دیگر هم بود؛ یووه در تلاش است تا تیمش را جوان كند و خریدهای بیشتر نیز به تعیین وضعیت خروجی‌هایش بستگی دارد.

 

فصل گذشته را چطور دیدید؛ موفقیت‌ها و ناكامی‌ها؛ كجای كار اشتباه بود؟

 

قهرمانی یووه در سری آ با شایستگی به دست آمد هرچند از نظر سبك بازی شاید انتظارات برآورده نشد. با این حال معتقد نیستم كه تمام تقصیرها بر گردن ساری بود. وقتی باشگاه «تغییر» را انتخاب می‌كند، فراز و فروها در راه رسیدن به هدف طبیعی است.

 

به عقیده بسیاری؛ وینگرهای دفاعی یووه پاشنه آشیل تیم در فصل گذشته بودند. به عنوان یك مدافع كناری (سابق) پیشنهاد می‌كنید تمركز برای مرتفع كردن ضعف‌ها با نفرات فعلی امكان‌پذیر است یا تیم نیاز به بازیكنی جدید در این قسمت از زمین دارد؟

 

فكر می‌كنم حالا كه پله‌گرینی به تیم بازگشته می‌تواند توسط پیرلو به خوبی مورد ارزیابی قرار بگیرد. در سمت چپ فقط ساندرو را داریم و لوكا می‌تواند یك گزینه بسیار مهم در این پست باشد. به هر حال فصلی طولانی به همراه رقابت‌های مختلف در انتظار است و بازیكنی مثل پله‌گرینی می‌تواند نقشی اساسی برای یووه در فصل جدید ایفا كند.

 

اسامی زیادی این روزها برای خط حمله یووه در رسانه‌ها نام برده می‌شود. (سوارز، ژكو، كاوانی و موراتا) شما مایل هستید كدامیك از آنها را در تیم ببینید؟ اصلاً كدام‌شان برای یوونتوسِ پیرلو مناسب‌تر است؟

 

رسانه‌ها از بازیكنان سرشناس و بزرگی نام می‌برند كه هر كدام‌شان به یووه بیاید خوب است. نمی‌دانم! نظر خاصی در مورد آنها ندارم. شاید اگر چند ماه پیش این سؤال را از من می‌پرسیدید از یك بازیكن اسم می‌بردم: ارلینگ هالند. آن روزها منتظر بودم تا او را در یووه ببینیم اما امروز ماجرا چیز دیگری است. شاید كمی صبوری او را دوباره در مسیر یووه قرار دهد؛ هنوز فرصت هست.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: